Monday, January 26, 2009

Anak-anak buah saye..


Enjoy sgt balik kampung kali ni, anak-anak buah yang paling kecil dah makin pandai bercakap.. kelakar betul la bila berborak dgn diorang ni.. mase kecik dulu aku kelakar camtu tak? huhu

Tapi yang dah besar, dah sekolah.. making gangster
cit, aku pun diorang main2 kan!
Mentang-mentang saya mak cik yang comel *wink*wink* Siap korang aku tak nak bagi pakai lip gloss lagi!

Ingat kan sikit rupanya dah 8 orang anak buah aku, Shahir (the eldest) takde masa ni


Power Puff girlsss

Dua orang yang kat tengah tu la ketua gangster. Tengok gigi pun tau..

The most favourite
(sebaik anak buah aku yg lain tak pandai blogging lg, kalau diorang bace ni kecik ati pulak)

2 comments on "Anak-anak buah saye.."

AzUraAa on January 27, 2009 at 3:43 AM said...

gamainye heroin...

Noor Izlawati Nazrin on June 7, 2009 at 8:44 PM said...

aahhaah... mak dia boleh baca...

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates