Friday, January 30, 2009

Tag yang sedikit gile


Dapat this award from
Syud

(1)
1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Nama die Syud. Dia penulis buku. Diam diam ubi dah ada 2 buku!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
-Saya suka bercakap dan berfikir.
-Saya tak ingat apa yang saya baca, tapi ingat apa yang saya dengar.
-So takyah la susah baca buku hehe
-Saya suka makeup.
-Saya ada Ami.
-Saya rasa saya suka bersukan tapi dah lama gak tak bersukan.
-Kuat makan.
-Masak.. boleh tahan la.
-Selalu kena buli oleh anak buah walhal suka membuli Ami.
-Saya rindu la mak saya =(

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
Ala takde la 10..
-Fadly
-Zura
-Aesha
-Suhaili
-Fatihah
okeh darab 2.

(2)
RULES: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results (Gambar dekat first page jer tau..jgn ngelat2 amik page 2,3,4….), and post it as your answer. After that tag 6 people.”

1) i'm a

2) i want to go to
Hmm tak tau la tak kisah mane2
3) Favourite place

4) Fav. colour

5) Fav. food

6) fav drink

7) my school


8) fav story

9) born in

10) my hobby

11) live in

12) i wish for


tag 6 orang
-Fadly
-Zura
-Aesha
-Suhaili
-Fatihah

0 comments on "Tag yang sedikit gile"

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates