Friday, March 6, 2009

Saya bukan Jessica Alba!


Jumaat
06/03/09 -macamla kat blog ni takde tarikh posting bila

harini saya pergi kerja -iyelah takkan nak MC kan

saya pakai baju kurung -hari jumaat la konon, padahal nak save baju kemeja yang nak kene hantar iron kat dobi

on the way balik, saya pegi makan kat Idaman -la.. biasela. itupun nak tulis ke

sebelah meja saya, ada satu family sedang menjamu selera -mmg kat situ ramai family makan, pun biase jugak...

saya tertarik dengan baju makcik yang dok kat meja tu ngan anak-anak dia -mane? tak nampak la


ala yang ni, cam sweet je baju die -hmm biase je. apesal tibe2 nak puji? dah la anak lelaki dia dah kawen, cucu lelaki dia plak kecik lagi. lagi-lagi ami kat depan, ape citerrr???

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
memang la bukan sebab ape2 aku pandang baju dia cuma sebab baju mak cik tu sama macam baju aku sedang pakai ahhhhhhh...

patutla Kakteh selalu kata taste aku mcm org tua....
hmm tapi maybe jugak taste makcik tu mcm orang muda!

Kenapalah saya bukan Jessica Alba, kalau tak boleh beli baju yang design khas untuk aku je. -kenapa Jessica Alba?
Ish menyemak je tulisan kecik merah ni. Sukati mak la, dia artis pujaan mak ok!
-ekeleh marah pulak dah la dalam gamba muka macam kene time warp hikhik

8 comments on "Saya bukan Jessica Alba!"

syuhada on March 9, 2009 at 7:13 AM said...

aku pun pnh ternaik lrt ng satu minah ni.. baju kurung dia sebijik sama ng baju aku. pastu tobat dah aku tak pki baju tu.. terus hantar balik kampung hahahah

`BaHa` on March 9, 2009 at 7:31 AM said...

patutkah aku hantar baju aku tu balik kampung jugakkk???
aaaa

aEsHa aEsHly on March 10, 2009 at 12:31 AM said...

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH!! *berair mate*

♥ EeiNz ♥ on March 15, 2009 at 11:22 PM said...

hahahahhhahahhhhaha....jgn pg makan situ lagi daa kot ;p

`BaHa` on March 16, 2009 at 6:31 AM said...

wah nakalnya kamu2 yang ketawakan saya ni!!!!!
tp mmg klaka pun tp mase tu kalo aku gelakkan diri sndiri lagi klaka kan kan kan..
huhu

AzUraAa on March 16, 2009 at 6:53 AM said...

same ke? ya rabbi!! samo la.. ni ade pertalian saudara ke?? kikikikiki.. tapo la dayah.. pakai je la kat pilah ni ha.. sure tak de yg same de.. dulu time aku blaja kat KUSTEM dulu, ade gak mmbr tu pki baju corak die sbjk corak baju aku.. kat UMS pun ade gak.. last2 aku hantar baju tu balik kg.. larangan memakai baju tersebut di tempat tu bkuatkuasa serta merta..uhuhuhu...
Aaa... time aku hantar baju g tailor aritu pun, ade baju yg dah siap sebijik mcm corak baju aku.. dan yeah.. pemiliknya adelah seorg macik tue.. taste kite mmg mcm org tue ke?? owhh.. bukan.. ini taste org matang.. kikiki..

`BaHa` on March 21, 2009 at 5:05 AM said...

zura, cite ko sgt klaka... kalo dah cmtu harus di banned baju sebegitu

Anonymous said...

Ala.. ni mesti kerja satu company kalau dah pakai uniform sama.. biasalah kalau kat hospital, nurse yg muda ke yg tua ke mesti pakai sama.. apa nak heran.. hahaha

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates