Monday, March 16, 2009

Uda's Wedding


Adik saya dah kawen!!! Tak sangka.. Saya pun tak kawen lagi ;p
Kami pun beza setahun je, so tak la rasa macam 'tak laku' cuma belum rezeki =)
Ah, ingat masa kecik2 dulu slalu gaduh, main, gaduh lagi - campak pensel box dalam longkang, tarik tudung, geli kaki sampai nak terbuang air kecil (sungguh sopan ayat aku) Sekarang?
Dah jadi laki orang dah. Semoga sentiasa dirahmati and bahagia berpanjangan.

Akad Nikah
14/03/09, Tumpat


The couple of honor



We are happy for Pak De!

Bersanding
15/03/09, Tumpat



My brother,
Two such as you with such a master speed cannot be parted nor be swept away from one another once you are agreed that life is only life forevermore together wing to wing and oar to oar

2 comments on "Uda's Wedding"

y i en j r on March 16, 2009 at 5:04 PM said...

Comeynyer budak tu pakai shawl biru ;p

`BaHa` on March 17, 2009 at 7:46 AM said...

owh lupa plak nak cakap, Sila dapatkan shawl yang cantik2 dr blog awak hehe

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates