Friday, October 16, 2009

Keeping up with the Baharians Eps 1


Birthday Bang Ngah @ Bubba Gump, The Curve

Penat buat video birthday Bang Ngah haritu, but it takes ages to upload. So sila lah enjoy gambar statik seperti yang berikut sahaja:
Mamat specy tu punye birthday la, oh dia tak tau ape yang akan berlaku padanya sebentar lagi hehe. Hang ingat makan-makan ja ka..?

Abang kacak yang botak itu adalah Tok Dalang segala angkara.

Birthday boy's Queen n Princess-es. More to come *wink*

Sebaik Bang Lang ambil bilik kat Bubba Gump ni, anak-anak buah aku dah buat macam rumah sendiri dah.. Berlari, memekik bagai..

Siap terlentang ngko..

THE HAPPY TEAM!!

Siapa kata abang sulung garang dan tak sporting? Mungkin anda betul. But wait until you see this. Click Play to see. Enjoy!!
-
-
-
-
-
-
-
-

Errk..hilang sabar!!! Taun depan je lah aku cuba upload video lagi. Lame G!

0 comments on "Keeping up with the Baharians Eps 1"

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates