Sunday, September 12, 2010

Ceritera pendek Hari Raya 2010


Raya Pertama

Berjalan raya sakan sambil makan tak hengat...


Raya Kedua

Kepenatan. Baru teringat diri sendiri mengandung dan sepatutnya mengurangkan aktiviti tidak kira apa ocassion pun yang sedang berlaku. Maka berehat di rumah sambil makan masih lagi tak hengat...



Raya Ketiga





Betul-betul dia bagi mak nye beraya sehari dua je..

At 37 weeks, my water broke. Ceritera penuh drama, akan datang...

11 comments on "Ceritera pendek Hari Raya 2010"

thezaila on September 12, 2010 at 7:57 PM said...

sempat lagi mummy nya blogging ye...

tahniah mom n dad on the new born child.. =)

Ainul on September 12, 2010 at 9:19 PM said...

tahniah baha!!! comelnyer baby..mmg betul dia bg mama dia raya dl.

deena awanis on September 12, 2010 at 9:27 PM said...

wahhh!!!congrats!!i jer yang x kuar2 lagik nih...

at least sempat jugak laa u makan rendang ketupat..=)

Puan nadxoxo on September 12, 2010 at 10:09 PM said...

Alhamdulillah, orang yg ditunggu2 telah tiba. Tahniah!!

AzUraAa on September 13, 2010 at 8:39 AM said...

pandai la little fella ni.. siap bagi can mak beraye dulu... hehehehe...

[ Hanie ] on September 14, 2010 at 1:16 AM said...

baha...congrats! wahh u dah slamat yer :) disini masih berdebar2 menanti waktu, dah puas beraya, skrang rase mls dah nak masuk keje kalau tak beranak2 lagi huu.

nnt ceritakan your pengalaman ok :) Slamat berpantang baha

Miss N on September 15, 2010 at 5:04 AM said...

congrats baha!!!!
alhamdulillah semue selamat..sib baik smpt raya ye..hihi..
abis tu bersalin kat kg ke ni?

Mrs Nageb on September 15, 2010 at 7:37 PM said...

congrats puan baha :) sangat nice kan :) dapat raya dulu :)

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ on September 16, 2010 at 12:30 AM said...

congrats baha.. waaaa bestnye sempat beraya sakan tu.... baby kasi can mama braye jap.. baby pon nk braye jugak kan.. hehehe...^-^

♥ EeiNz ♥ on September 16, 2010 at 7:52 PM said...

patutla asik terigt2 kat dayah raya2 ni. congrats dayah. take care. slamat berpantang ;)

Shu Shinju on October 6, 2010 at 11:41 PM said...

so comel baby...:)

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates