Monday, October 25, 2010

I went shopping...


... and I bought nothing!


Kelmarin saya mengemas almari baju, walaupun saya sedar mesti ada baju yang dah tak muat tapi sebenarnya MOST OF baju saya tak muat! Especially kemeja.

Lagi berapa minggu je nak kerja, baju kerja satu pun tak muat.. seluaq tak payah cakap la. Dengan semangatnya buat list shopping.. dan dengan lebih bersemangat pergi ke shopping complex.

Hilang semangat bila semua saiz tak kena, S confirm-confirm tak muat.. L is too big, M pulak muat kat bahagian bahu, sendat kat bahagian perut. Seluar pun begitu, muat di bahagian pinggang, panjang berjela di bahagian kaki.. Oh!


Losyen mustajab.... pls la.. cepatlah bertindak.

Semangat shopping hilang bila menyedari badan saya semakin semangat!


Saya nak order Kurus satu!!!!!!!!!!!!!!!

Dalam kenangan...

5 comments on "I went shopping..."

QueenBz on October 25, 2010 at 5:25 PM said...

Kurus kau dulu nokk.. :)
Takpe, semangat kembali ke asal. eh, dah try berpuasa? :)

Dina Zakaria on October 25, 2010 at 9:43 PM said...

babe, u pakai losyen mustajab pati halia jugak ek??i pun pakai..i think it works for me..=D

Unknown on October 26, 2010 at 6:18 AM said...

wahh.. boleh main order2 kurus ye... aku pon nak order jugak kurus awal2... huhuhu... berusaha babe!!

[ Hanie ] on October 26, 2010 at 10:35 AM said...

haaa...riso jugakkk! isk2

Dira Isa on October 26, 2010 at 8:34 PM said...

baha,
biler start keje balik?

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates