Tuesday, February 8, 2011

Amir and The Clans


Hai, nama saya Amir Hidayat Syah. Umur saya 4 bulan 4 minggu. Hari ini, saya ingin bercerita tentang ahli keluarga saya.

Nota kecik : Sebab baru 4 bulan, ada ramai lagi saya belum sempat nak ambil gambar dan ceritakan di sini.

Ini ibu dan ayah saya. Mereka sangat sayang pada saya, hari-hari bagi minum susu dan bermain dengan saya.

Ini pula keluarga sebelah ibu saya. Kakak-kakak yang berbaju pink itu selalu menjerit-jerit dan buat bising apabila berjumpa dengan saya. Tapi saya Ok je. Yang pakai topi tu Pak Su. Dia sangat rajin melayan karenah saya. Abang Shahir yang pakai bow tu, dia tak payah agah pun boleh buat saya ketawa terkekek-kekek.


Dua orang dewasa duduk di tengah-tengah tu adalah Mak Teh dan Pak Teh.


Ini pula keluarga sebelah bapa saya. Ada Aunty Aieda, Uncle Irman, Aunty Maie, Uncle Ezy, Aunty Mira, Aunty Yana, Mama Tok, Baba Tok dan Tok Nek.

Yang kecil-kecil tu sepupu saya, Aisya dan Abang Adam.


Ini lah Mama Tok saya!


Ini pula Tok Nek, ibu kepada Mama Tok.


Ini family Pak Ngah and Mak Ngah. Mereka ada 4 orang lovely princesses. Phewwwit!






Hai, Amani!! Ini Amani anak Pak De. Pak De ni adik mommy. Masa kecil-kecil diorang suka main dan bergaduh bersama.



Ini Abang Hazim. Tapi abang Hazim suka cakap dia Astro Boy. Hari-hari Abang Hazim main dengan saya semasa mommy dan baba pergi kerja.


Nanti ada gambar lain saya upload lagi Ok! Promise...



Ini Amir yang tulis.

4 comments on "Amir and The Clans"

Princess Fantaghiro on February 8, 2011 at 6:23 PM said...

bam bam nye Amir..booyatnye mate..hehe..aunty gewamlah!

syud on February 8, 2011 at 7:55 PM said...

anak IT sungguh. 4 bulan dah pandai ketuk keyboard buat blog entry. hahaha

Puan Jiha on February 8, 2011 at 10:32 PM said...

amir dh ada misai n janggut ye heheheh

Dina Zakaria on February 8, 2011 at 11:43 PM said...

how time flies..=)

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates