Tuesday, April 12, 2011

It feels like yesterday....


Rasa macam baru je lagi kami kahwin..


Kemudian si isteri di dapati sudah berbadan dua...

(atau Gemok dan Pendek)

Genap 9 bulan, lahirlah si putera....


Bila sebelum lahir, tak sabar nak tengok macam mana lah rupa anak, ikut ibu kah? atau bapa kah? Bila dah lahir sibuk nak tengok anak senyum..



Terkejar-kejar nak capture anak senyum which selalunya masa dia tido. Padahal kalau ibu bersabar lagi sebulan-dua tak perlu berlari sampai tersadung kaki kat karpet pun.. Nah..

Walaupun sukar nak buat Amir tersenyum, kadang-kadang agah sampai setengah jam itu tetap berbaloi. Kerana expression  Amir selalunya begini...


Juga begini.. (cengeng)

Dan jarang-jarang begini....

(So mommy tengah berkira-kira nak masuk pertandingan Baby Ceria.. Hmmmm)


Tapi harini Amir dah 7 bulan.. Wooohoooo...


Selain pandai senyum, gelak, membebel, suka makan, dah kurang menangis, dah pandai main ---- Muka awak masih garang! Marah kat sapa nak oiiiiii...

Rasa macam baru je lagi Amir besar tapak tangan mommy.. Kejap je Amir dah besar, sampai dua tangan dukung Amir pun naik lenguh. Janganlah cepat sangat besar sampai dah nak kahwin ye, Amir. U make me feel old sob sob ;p

6 comments on "It feels like yesterday...."

wardah on April 12, 2011 at 1:27 AM said...

muka garang tapi masih comel :)

Shu Shinju on April 12, 2011 at 1:43 AM said...

comelnye amir...

syuhada on April 12, 2011 at 2:05 AM said...

mungkin ko suka kutuk aku masa ko peknen dulu. hahahahaha

- aunty syud yg sentiasa berwajah garang

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ on April 12, 2011 at 6:30 AM said...

kak 'Baha'... kamuuuu sgt comelll... amir, kamuuuu sgt kiut... dh lame x beri komen kat sini... bz la lately ni ;)

deena awanis on April 12, 2011 at 6:11 PM said...

i x tau nape i cam sebak baca entry ni..sob..sob..

triple H...=D on April 12, 2011 at 11:32 PM said...

hehehe...amir muka garang tp still kiut and comey gak...:)

Mommies Commitee

 

Motherhood journey Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates